Известие

Collapse
No announcement yet.

dhtj, ecotronic и компания срещу Jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Защо приемаш че всичко което се говори в Алфа оунър е 100% вярно ? Това на практика си е един форум като нашия тук, хора там всякакви, както и мненията им.
    Така е.
    Само че на собственика на Autolusso (Ned) вярвам повече, отколкото на рандом бг моргаджия.

    https://www.autolusso.co.uk
    Last edited by dhtj; d.m.y г., 09:26.
    156 2.0TS

    Comment


    • На по-късните може и да има C635, защото опитът ми свършва до 09/10г. Не мога да знам всичко.
      Поне черпя от някакъв опит, а не само от чужди форуми.
      Затова и информацията за монтирана М32 в 159 2.0 , която цитира, намирам за абсолютно подвеждаща.
      Да напомня ли, че започва от 350нм в 136к.с варианта, и какво значи М32?
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • На моите едната е 32, другата 40 .. честно казано - разлика не намирам особено .. да не кажа хич .. стават, но само толкова.
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • Ако и моята е м32 е престъпление, понеже видях че поддържа въртящ момент 320нм а моя мотор е 350.
          Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

          Comment


          • Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
            Просто 2 145-ци преди около 5-6 години родиха с Castrol Magnatec Единият дори в форума беше писал.
            Все пак за теб е по- добре да сложиш по- евтино масло, базирайки се на книгата че го препоръчва от такова с по- добри качества ?
            Кое ти гарантира по- добра надеждност ?
            Точно заради това е славата на TS че ражда в 'лютеницата' заради тези твой писания по- горе.
            Мой съсед и близък приятел с 2.0 TS редовно вземаше магистралата на 3та и 4та и колата му в момента е с отлична компресия, скоро я замерваха.(винаги Castrol 10w60) TS моторите са капризни на масло и заради не добро мазане.

            За моно-инжекция Corsa 1 литър мотор германците препоръчват това масло, което си слагал на алфата. (Magnatec)
            Аз нищо повече няма да коментирам по темата. Който както иска. Книги, имена на непознати за мен хора ... карай със Selenia Gold в такъв случай - също е в книгата.

            159 я сравнявам с по- старите модели, 145/146/156/мито .. все пак сме във форум на алфа.
            Колега, с цялото ми уважение, твоите съседи могат и на 2ра да вземат магистралата, ако искат, тва си е тяхно решение. Аз съм и направил поне 100 тегела на Тракия за тея години със 146цата, но смисъл в това упражнение не виждам, при положение, че пикът на въртящия момент ти е на 4200 об.
            Всички сме наясно с конструктивните специфики на ТС и за бедните смеси и недоброто мазане при продължително каране във високи обороти. Решението е ремап и 10в60, но в моят случай съм преценил, че няма смисъл, защото начинът, по който я експлоатирам колата не го налага. Не знам кво си се хванал за тоя магнатек - да те успокоя, седя в колата ми точно 1 седмица и на третия студен старт вече беше източено и сменено с Мотул 10в40. Компресията също си беше в норма, като я продадох много години по-късно
            Според мен си се подвел по тва, че коментирам казаното от Дани и повърхностно си решил, че го защитавам него, или тезите му - нещо, което изобщо не е така. Поне така изглежда, защото като цяло си извадил нещо от контекста и си си развил някакви тези, с които да докажеш колко сме невежи. На тва ме навява и сравнението ти на 159 с предишни модели и констатацията в какъв форум сме. Ако се загледаш в подписа ми, мисля ще установиш, че и сам съм се убедил в разликите. За разлика от Дани аз имам 159 и никога не съм плюл по Алфа. Над 12 години съм във форума и не, за да се правя на всезнайко, за троля хората и да провокирам, а защото съм фен на марката и искам да знам възможно най-много за колите, които имам и карам.
            В този ред на мисли ми стана интересно, защо според теб 5в40 е по-точното масло за Спарка от 10в40...? За 10в60 е ясно
            Поздрави!
            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

            Comment


            • Т.с не раждал с 10в60? Тук е момента за един компромат:
              Убихме с лекота 2.0 TS в много свежа 166ца, с масло 10В60 сменено наскоро.
              Втора, трета докрай, и на четвърта се взриви на тангентата. Едно пускане 60-170 и видяхме излизането на биелата през картера.
              Пък вие сипете ако щете 0в60 от 80лв литъра.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • Колата за която пиша е с ремап.
                С castrol 10w60 .. и МНОГО! пъти на втора и трета е била в червеното и е жива
                За Мотул
                По- добро е маслото с вискозитет 5w40 , защото това масло 5w40 е напълно синтетично .. за разлика от полу -синтетично 10w40.
                Не знам в момента дали има масло с вискозитет 10w40 напълно синтетично, но преди години като започнах да го ползвам - нямаше.
                Както и самата фирма го е обозначила 8100 .. и е по- скъпо, от 6100 .. т.е. има по- добри качества/свойства и в характеристиките в сайта го пише. Също така 5w40 зимата е по- добро при студен старт.
                Това си е мое наблюдение и мнение и изследване характ. на маслата .. не искам да подвеждам никого с него.
                Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                Comment


                • Има и синтетично 10в40
                  alfa 159 1,8 mpi/lpg

                  Comment


                  • Ами и моята е с ремап и "МНОГО" пъти е била в червеното и още е жива.
                    А съм карал с всичките изброени масла - 5в40, 10в40 и 10в60.

                    С 5в40 е по-шумен мотора и почва да го пипа по-рано (след ~7000km) .
                    С 10в60 работи много мазно и меко, но усещам че някак по-трудно се развърта. Май и разхода на гориво ми беше по-висок с него. Почти не го пипаше.
                    С 10в40 работи тихо и не пипа до към 8000км, после е за смяна. Развърта се добре.


                    Най-съм доволен и мисля да продължа с 10в40.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • С 10в60 е нормално да се развърта по-трудно мотора,просто при работна температура 10в60 е много по-гъсто от х40,оттам и повишения разход на гориво.Не случайно измислиха маслата с по-малко съпротивление при търкаляне,5в30,0в30,та дори 0в20.Аз дори с битурбо мотор усещах разлика във вървенето с 10в60.
                      alfa 159 1,8 mpi/lpg

                      Comment


                      • 0w30 както е по- каталог по- добро ли е за 159 1.9 от 5w40
                        - w30 дали не е неподходящо за горещите лета и градско и дълги изкачвания ..
                        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                        Comment


                        • 5в30 аз лично слагам само по изрично настояване на клиента или когато колата е с работещ дпф,даже напоследък слагам 5в40 кастрол едж и на коли с дпф.Просто наши климат е много взискателен откъм масла,защото имаме много големи температурни амплитуди,които ги няма например в Германия.Та в тоя ред на мисли 5в30 идва прекалено тънко за лятото.На моите коли от години карам с 5в50 като оптимален вариант.
                          alfa 159 1,8 mpi/lpg

                          Comment


                          • 5в30 или 5в40 ,за твоята.Ако я напаряш- пълна синтетика .

                            Ако не я напаряш- прилично масло е достатъчно.

                            И аз съм мислел за 5w50, но за дизел е глупост, особено ако сравниш показателите на оригинално препоръчаното с тези на 5w50.Вискозитетъг е достатъчно да е препоръчания, мазителните свойства и параметрите са важни - да превъзхождат оригиналното и при студено и при топло и при нормални температури.Включително устойчивостта на срязване.
                            Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 19:40.
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment


                            • Аз карам с Castrol EDGE Titanium FST 5W40
                              С ДПФ съм .. но не ми гори изобщо масло за сега и не би трябвало да създава проблеми за филтъра.
                              Значи и за напред ще си карам с него .. напъване за една година рекорда ми е 3500 оборота за кратко няколко пъти
                              Първият път изчетох доста характеристики на масла от различни марки и се почудих, защо го препоръчват (0w30). Лятото при 40+ градуса в Гърция и планините около границата, а и България превантивно съм спирал с вкл. климатик 145 TS като видя, че достига стрелката малко преди 100 и се поспъва.
                              Това лято с 159 не мръдна от 90+2мм градуса с климатик за което съм доволен.
                              Благодаря за мненията и подкрепата, правилно съм преценил първоначално
                              Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                              Comment


                              • За теб няма смисъл.

                                Ама онази схема горе е принципна и условна.

                                По принцип това са параметрите, но по условие не трябва да се разчита само на нея.

                                Пълната/100% синтетика от съответният вискозитет работи по -добре от другото масло с до 40% в зависимост от конкретната синтетика и предназначението й.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X